.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدارس غير انتفاعي استان رو به تعطيلي است
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران با بيان اينكه، مدارس غير انتفاعي استان رو به تعطيلي است، از خانواده ها خواست تا در امورات اداري مدارس با مديران همكاري نمايند.

رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران با بيان اينكه، مدارس غير انتفاعي استان رو به تعطيلي است از خانواده ها خواست تا در امورات اداري مدارس با مديران همكاري نمايند.
به گزارش مهر، سيد نصرت الله فاضلي با بيان مطلب فوق عصر شنبه در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان مازندران در محل استانداري افزود:خانواده ها بايد در مشاركت هاي مدارس به مديران كمك كنند.
وي با بيان اين مطلب كه برخي مواقع در تعدادي از مدارس استان هزينه ها بالا مي رود كمك مادي مردم و خانواده ها به اين مدارس را خواستار شد.
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران با اشاره به تخصيص 294 ميليارد تومان اعتبار استان به آموزش و پرورش مازندران ار محل اعتبارات تملك دارائي هاي سرمايه اي خاطر نشان كرد: سال گذشته 20 ميليارد تومان حقوق سنوات بازنشتگان مازندران پرداخت شد.
وي تصريح كرد: حقوق 671 نيروي آزاد و حق الزحمه اي مازندران از ابتداي سال تاكنون پرداخت نشد و از شوراي آموزش و پرورش استان خواست تا نسبت به اين بحران چاره انديشي شود.
فاضلي همچنين با اشاره به مصوبه قانون اساسي مبني بر تخصيص يك درصد اعتبارات عمراني و سود بانك ها براي ساخت و ساز در مدارس بيان داشت: متاسفانه اين امر در گذشته صورت نپذيرفته است و در صورت تخصيص اين اعتبارات شاهد جهش عظيمي در بازسازي مدارس فرسوده و كپري در استان تا پايان برنامه چهارم توسعه خواهيم بود.
استاندار مازندران نيز در اين جلسه با بيان اين مطلب كه بايد درآمد آموزش و پرورش افزايش يابد گفت: اين سازمان مي تواند در ايام تابستان در كنار غني سازي اوقات فراغت براي جوانان مدارس خالي را اجاره داده و باعث درآمد زايي شود.
ابوطالب شفقت تصريح كرد:شهرداريهاي و شوراهاي شهر جديد با همكاري دولت براي نوسازي مدارس استان كمك خواهند كرد.
وي پيشنهاد داد تيمي متشكل از سازمان آموزش و پرورش، اقتصاد و دارايي و سازمان مديريت و برنامه ريزي پيگير سهم يك درصدي اعتبارات عمراني و سود بانك ها براي نوسازي مدارس مازندران از طريق بانك مركزي گردند.
مدير آموزش و پرورش استثنايي مازندران نيز در اين جلسه طي سخناني به اهداف اين مجموعه پرداخت و اظهار داشت: 11 الي 15 درصد كل دانش آموزان در مدارس كشور نياز به برنامه ريزي آموزشي ويژه و شركت در مدارس استثنايي دارند.
علي سياحي ادامه داد:با اجراي طرح آتيه، كليه دانش آموزان استثنايي از سال 86 پس از 5 سال تحصيل تا پايان عمر ماهانه مستمري پرداخت مي كنند.
وي يادآور شد: تاكنون براي هزار و 587 دختر و 2هزار و 245 پسر جمعا 3هزار و 832 كارت آتيه تكميل شده است.
52 مركز ويژه استثنايي در مازندران فعاليت دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.